torsdag 24 oktober 2013

Åsby Hem och Trädgård!

Idag har jag haft förmånen att kunna plocka ut lite mer komptid, en lite lugnare vecka på jobbet och med tanke på en släng av höstmood så har jag tagit ut lite timmar denna vecka, så skönt det varit att kunna göra det. Idag mötte jag upp med mamma och pappa på Åsby Hem och Trädgård. Kanske en av dom mysigaste ställena jag vet. Ett mysigt café som har dom godaste toasten ever, härliga inredningsprylar och blommor. Vilket feelgood ställe va? Hittade en hel del inredningsinspiration och hade bara lönen kommit, hehe, så hade nog både det ena och det andra fått följa med hem. 










Några av favoriterna jag hittade idag, klockan och ugglan står verkligen högt på önskelistan! Och kryddorna från Nicolas Vahé såg ju bara för härliga ut, har läst om kryddorna på andra bloggar att dom är tydligen super!





1 kommentar:

Melody and M.E sa...

Vilka fina saker du visar! En sådan där klocka skulle nog vilja flytta hem till mig också!
Kram M.E