lördag 26 oktober 2013

Helt slut!

Nu har vi hållt på från i princip klockan halv tio i förmiddags med avbrott för lite korv med bröd till lunch och en tripp till Bahaus och Ikea. Dominoeffekten har spridit sig, dock inte helt frivilligt. När vi skulle dra bort diskbänken visade det sig svårare än vi först trott. Den satt nämligen fast under nedersta kakelraden, suck! Det var bara att knacka loss den raden och sedan ta bort diskbänken. Tur i oturen så blev det ju nytt där också vilket inte alls var så tokigt. Men som sagt nu är jag rejält slut i kroppen och då gör ju ändå inte jag det riktiga grovjobbet. Återstår lite småfix imorgon och sedan ska jag försöka ta lite bilder och visa!

Sov gott alla därute, det kommer nog jag att göra i alla fall!

Det är dags att ställa om klockorna också till vintertid inatt, det får vi ju inte glömma! 

2 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Omställd o klar, både klockor o jag...Kan tänka mig att det varit mycket jobb. Ska bli spännande att få se bilderna! Kramiz

Huset bakom lindarna sa...

Jag vet hur det är när man börjar riva, som gubben säger: det blir special igen. Inget får ju vara enkelt här i livet, men kul med lite nytt och fräscht! Kram/Finas mammis