onsdag 9 oktober 2013

Jag bjuder på den här!

Ja, ni som läser min blogg vet ju att jag inte är ett fan av att visa upp mig själv på bild, men idag gör jag ett undantag. Här är jag och Bella ute på det obligatoriska stoppet på Björnön. Halvvägs in i milspåret finns betongbryggan. Där stannade vi en gång för läääääänge sedan och fotograferade lite och sedan dess ska Bella ALLTID ut på denna brygga!

Yes, så här ser jag ut, svettig, flottigt hår uppsatt i en hästsvans men alldeles underbart nöjd med livet denna dag! 

För idag har jag vågat, jag har vågat göra något som jag inte är van vid. Jag är så himla rädd att få nej om jag frågar men idag övervann jag den rädslan och vågade fråga. Om det leder till något har jag ingen aning om men jag vågade och jag dog inte av det!

Inga kommentarer: