tisdag 27 maj 2014

Studentstress och nedräkning till New York!

Oj, oj vad tiden går fort ibland. Om en dryg vecka tar grabben studenten och jag har planerat nada (ja nästan i alla fall). Jag lyckades få en extra semesterdag i alla fall. Insåg att en dag före studentfirandet var lite väl snålt tilltaget. Chefen var snäll och gav mig ledigt även tisdag nästa vecka. Med det sagt så insåg jag plötsligt att jag jobbar imorgon, halvdag fredag och heldag måndag sedan har jag semester fram till midsommar, så härligt. 

På lördag efter studenten far vi iväg på en liten resa till New York, jag lääääääängtar så jag kan dö!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Awesome post.

Also visit my blog post: clash of clans hack tool

Anonym sa...

Hello there! Would you mind if I share your blog with
my myspace group? There's a lot of people that I think
would really appreciate your content. Please let me know.
Thanks

Feel free to surf to my website: goji berry (https://www.youtube.com/)