fredag 16 maj 2014

Det blev en tur till Barkarö handelsträdgård!

Freeeeedag och det får det ju att kännas lite extra härligt i magtrakten. När jag slutade jobbet vid 12.00 for jag iväg till Erikslunds shoppingcenter där jag införskaffade ett par klänningar till studentfirandet om några veckor.  

Lite senare på eftermiddagen for jag och Anette ut till Barkarö handelsträdgård för att inhandla lite sommarblomster. Vad ska man säga, det fanns SÅ mycket att välja på så jag blev lite handlingsförlamad. Det blir nog ett par turer till dit om jag känner mig själv rätt. 

Idag blev det i alla fall en vit ståtlig pelargon och snöflinga i 3 olika färger, så fiffigt att kunna köpa alla 3 färger i en kruka. 


Och vet ni, idag intogs sommarens (ja visst får man väl säga så) första middag på altanen, kan det blir bättre?


1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Åh vad mysigt att äta i trädgården...det har inte vi gjort ännu....det gick bra hos tandis...borrningen var en baggis, men lukten av karies och slem som ville rinna ner i halsen var värre...usch!...men det gick fort och nu känns allt bra ;))...ha en fin helg!!
Kramis bia