tisdag 6 maj 2014

BloggarOmTrädgård

Jag har gått med i en samlingsportal för trädgårdsbloggar, nämligen  http://www.bloggaromtradgard.se/ det är väl himla kul att få höra till en portal där folk bloggar om samma saker som man själv gillar att blogga om, att kunna hämta tips och inspiration till sin egen trädgård. 

Jag ska väl erkänna för er som hittar in till mig i och med portalen att jag är väldigt mycket en periodare. Från och med nu och fram till sommarens slut är det väldigt mycket blommor och trädgård för att sedan mer gå över i allt mellan himmel och jord, bland annat skriver jag mycket om mina långhåriga dvärgtaxar Bella och Pedro, motion, mina "ups and downs", kläder, ibland lite inredning. Man kan nog kort och gott säga att bloggen lite fungerar som min dagbok, där jag skriver vad som faller mig in för stunden!

Hoppas vi ska trivas med varandra!



4 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Kul att tillhöra en portal ;)....jaa jag bloggar ju om allt mellan himmel och jord...men mest om inredning...och mu har jag öppnat en mini loppis också, här på gården...få se hur det går ;)
Kram bia

Emeli sa...

Hej. Jag såg din blogg via trädgårdsbloggar och blev imponerad över dina bilder. Vilket program använder du för att få till ramarna och skenet på bilderna? Om du vill dela med dig om det vill säga.
mvh

kinab sa...

Hej Emeli! Har lämnat en kommentar på din blogg :)

Kram Kina

Emeli sa...

Tack Kina. Får kolla upp det. / Emeli