söndag 22 september 2013

Höstfeeling!

Och i ärlighetens namn vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om det, jag är ju inget stort fan av den mörka årstiden. Alla stora bloggare skriver att hösten är så mysigt, man får boa, inreda med svindyra möbler, mattor och plädar som kostar lika mycket som min säng, tända svindyra doftljus och köpa märkeslakan för 1500 kr för ett 2-dels set men vafan gör en vanlig halvfattig svensson då för att få lite härlig höstfeeling? Jag kan inte "klicka hem" ljuslyktor, doftljus och inredning från Svenskt Tenn eller någon annan hip hemsida. Det är dumt att snöa in på hur andra har det, jag vet men man blir ju lite aviiiiis. Jag får köpa doftljus på ICA, lakan på IKEA och inreda med det jag har, byta plats på en ljuslykta kanske? Men kanske, kanske är jag inte nå mindre lycklig än vad dom är i sina dyra, stora fina hus fyllda med designmöbler och märkesdoftljus och ett liv fyllt av "rosaskimrande lycka" och dyra kläder. KANSKE...






Inga kommentarer: