fredag 27 januari 2012

Hej sköna fredag!

Fredagar jämna veckor gillar jag skarpt. Då har jag nämligen kort fredag och slutar klockan 12. Så härligt att få en halv dag extra helg. Cyklade hem och började med lite fredagsstädning så nu är det städat och fint hemma :) Vid halv tre kom min syster över på en fredagsmysfika. Mycket prat och mys. Efter att hon gick gav jag mig ut med hundarna, stötte ihop med grannen och deras lilla chihuahua som Bella gillar så vi gick en lite längre promenad ute på landet, tänk det var fortfarande ljust runt 4, härligt. Pedro hängde med riktigt bra han också för en gång skull, kan bero på att grannfrun hade leverpastej i fickan, hehe! Bella och Sigge (som chihuahuan heter) sprang runt och busade, så himla söta.

2 kommentarer:

Skruttmärtha sa...

Min fredag var bra.
Men idag vakna jag med värkande bihålor.Så jag ska försöka ta det lite lugnt.
Ha en bra dag
Kram från Gun-Britt

Stattinskan sa...

Ja, halvdagar gillas och tackas inte nej till :-)