onsdag 11 januari 2012

Nu har jag en dag kvar!

En dag kvar på gamla jobbet. Och vilken dag, vet inte vad som hände men jag kan säga så här. Idag kom jag ihåg varför jag sökte nytt jobb och jag är så j-la glad att det är sista dagen imorgon. Har lite komptid att ta ut och hade tänkt mig att stämpla ut några timmar tidigare dom här få dagarna som är kvar men det blev inge av med. Imorgon tänker jag i alla fall ta ut resterande tid, så det så.

Fick ett ryck när jag kom hem idag och snodde runt med dammsugaren och sedan skurmoppen så när maken kom hem var huset dammsuget och golvet skurat, nice! Vi for iväg och hämtade paket, ett från Oriflame och ett från Adlibris och sedan får vi ut till ICA Maxi på lite storhandling och nu håller jag på att lacka naglarna. Det är bra att blogga mellan lagren för då hinner lacket torka ordentligt hehe!



Dom tre lacken till höger fick jag med paketet från Oriflame idag. Det vita använde jag till tipparna idag och sedan har jag gjort en tunn silvrig linje där det vita slutar. Kul att exprementera lite. Lacket längst till vänster är en nagelförstärkare som jag har både som bas och topplack.

4 kommentarer:

Stattinskan sa...

Ja, det måste ju liksom vara så att ju mer du skriver och dansar runt med fingrarna på tangenterna - ju fortare torkar de där granna färgerna på hornlagren längst ut på fingertopparna :-)
Har jag frågat tidigare om var du ska börja jobba? Är det inom samma genre eller sadlar du om helt och hållet ... Ja, du får stå ut med de här frågorna från en som inte vill dö nyfiken :-D

Skruttmärtha sa...

Woooow fina nagellack.
Så nu är du fin.
Bra jobbat igår vissa dagar hinner man göra mycket.
Min dag igår bara försvann så då måste den varit bra :)
Kram från Gun-Britt

Ama de casa sa...

Spännande att byta jobb igen :-)

Kan du inte lägga ut en bild på dina målade naglar? Min fantasi fick inte ihop det där...
:-)

Unknown sa...

Mmm.. vad jättebra att du bytte jobb :-) Håller en jättetumme för att du kommer att stormtrivas på ditt nya!

Kram kram