tisdag 19 juli 2011

Så himla tokigt det kan bli!

DET BLEV INGE PRAG FÖR OSS!!!! Kvällen innan packade vi och gjorde i ordning allt för resan. Jag frågade kära maken om pass och alla resehandlingar var packade och jodå, han hade full koll. Åker iväg på morgonen, parkerar på Benstockens långtidsparkering, kliver på anslutningsbussen. Janne säger: Jag ska kolla så att allt är med bara. Upptäcker då att vi fått med oss fel pass. Janne har med sig sitt nya och sitt GAMLA pass och jag har inget med mig. Inte ens körkortet för det tyckte jag kändes onödigt att släpa med sig. Så det var bara att kliva av bussen och bege sig hemåt igen. Så här är vi nu hemma i Sverige..............

2 kommentarer:

Viktkamp sa...

åh nej va trist =( Vi ska till Prag om två veckor =) Kram

Vicke sa...

vilken otur