lördag 26 februari 2011

En bra lördag!

Det har varit en bra lördag, först åkte Janne och jag ner på stan en sväng. Var till min nya favoritaffär DM Mode och där föll jag pladask för en blus, egentligen var den lite väl dyr men med 20% rabatt och en bonuscheck på 60 kr tyckte jag ändå att den blev rätt prisvärd. Jag blev helt såld när jag såg den där på galgen. Tänkte att jag måste prova den för ibland är det så att man går och fantiserar om en sak och sedan när man väl provar den så var det inte så mycket att ha. Den här gången blev det precis tvärt om, den satt som ett smäck och jag bara älskade den. Ska försöka få till ett kort på den, jag kan säga så här, det är mycket volanger......


Efter det for vi och hämtade Jannes mamma och så for vi till ett ställe några mil från Västerås som heter Åsby. Där finns blommor och inredning och ett charketuri där man kan handla mycket gott. Inne på Åsby käkade vi lite lunch och sedan gick vi runt och kollade på alla fina blommor, speciellt deras fina orkidéer.


Inga kommentarer: