fredag 4 oktober 2013

Det var den lediga eftermiddagen det!

Oj vilken energi och vad mycket jag fått gjort idag! Slutade vid 12.00 och åkte direkt och hämtade upp Tim vid skolan. Fortsatte ut till Erikslunds shoppingcenter där han skulle handla lite nytt att ha på sig. Tog en lunch innan vi åkte hem. Gick ut med hundarna på "bonnvägen" och dom fick springa av sig lite grann! Man blir glad i hela kroppen när man ser hur mycket dom njuter av att springa lösa (ja Pedro springer ju inte så mycket och han går ju lös mest hela tiden så för honom var det väl ingen skillnad). 



Efter det tog jag tag i fönsterputsning med stort P. Jag tvättade alla fönster på nedervåningen både in- och utvändigt, tog bort spröjsarna och torkade av dom, skurade fönsterbrädor, fönsterbleck. Duschat blommor. Satt upp nya gardiner i vardagsrummet och har pimpat lite i fönstren. Efter det har jag dammsugit och dammat! Nu har jag landat en stund framför datorn och strax är det dags att bege sig bort på middag!

Och jag har ätit en god kanelbulle idag på "Kanelbullens dag"

1 kommentar:

Anette sa...

Låter som en super em. Jag vill gärna se fönstret som du fixat.
Ha en trevlig kväll vännen min
Kram
Anette