onsdag 9 oktober 2013

Vissa dagar........

Vissa dagar är bara så där ...... bra! Var uppe i ottan trots semester. Var iväg till VV för vägning och det går neråt stadigt, så nöjd! Därefter for jag hem, drog på mig träningskläderna och tog med mig Bella ut till favoritplatsen nr 1, Björnön. Vi gick milen som vanligt och trots att det var mulet och regnet hängde i luften så var det en riktigt energigivande promenad. Vi mötte och gick om massor med människor och hundar och flera stycken tyckte att Bella är såååå fiiin och att hon har ett trevligt och lugnt sett i möten med andra hundar. Sanningen är att hon är faktiskt inte ens ÄR intresserad av andra hundar, särskilt inte när man går milen på Björnön, då är fokus på helt andra saker. Som när hon känner av viltlukt då börjar hon "småprata" lite och nosen går som en dammsugare i backen, så himla söt. 








Massor med löv på backen, lite klurigt emellanåt för man ser inte alla små ojämnheter och var nära att stuka foten ordentligt flera gånger men den tycks ha klarat sig utan bestående men, hihi!

Nu ska jag iväg ner på stan och träffa min syster för en fika och kanske lite shopping! Vilken onsdagslyx va?

1 kommentar:

Fenixmonas sa...

Kan tänka mig det, taxar är ju riktiga jakthundar! Min "Kickan" som jag hade för många år sedan jagade bondens kor, till bondens stora förtvivlan! Fina bilder du bjuder på! Såg den på dig också i förra inlägget, ni är så fina både Bella o du. Kramiz