fredag 25 oktober 2013

TGIF!

Thank god its friday! Har varit ute och käkat lunch med en före detta jobbarkompis och inhandlat Halloweengodis. Har egentligen ingen koll på om det är idag dom små monstren kommer men det gäller att vara förberedd, hihi! Hemma och mellanlandar en sväng innan jag ska till frillan och klippa mig! Vilken härligt väder vår stad bjuder på idag. När jag kommer hem från frillan blir det nog mest troligt en promenad i det vackra vädret! Eller också blir det soffan och boken jag läser just nu! Vi får se, försöker att inte ställa så höga krav på mig gällande motionerandet för tillfället. Motionera kan jag göra en annan dag om det vill sig!


2 kommentarer:

Anette sa...

Hej
Äntligen ett sunt tänk ang motion och din press du sätter på dig själv.
Superbra tänk!
Njut av dagen
kram

Melody and M.E sa...

Hoppas du får en skön stund med ditt julmagasin, själv släckte jag inte lampan förrän efter tolv igår kvällmoch då var jag så hungrig efter läst recept om julkakor och annat gott!
Önskar dig en trevlig helg!
Kram M.E