söndag 11 januari 2009

Nu vill jag bara lägga mig i soffan

och inte göra någonting..... Har precis avslutat en kanongod tidig middag. Jag är glad att jag är gift med J för annars skulle det inte bli mycket till mat här hemma, i alla fall sån där mat som är lite utöver vardagsfixet! Idag fick vi avnjuta en härligt örtmarinerad kycklingfillé, potatisklyftor, en sallad och som pricket över I:et lite bearnaisesås!
Idag har jag varit ute och övningskört igen, på E18! När J sa att vi skulle ta den vägen till hans farmor höll jag på att smälla av. Jag har alldeles för mycket hjärnspöken. Trodde det skulle vara något alldeles fruktansvärt svårt och jobbigt att köra på E18, men det var det ju inte! På hemvägen tog vi Köpingsvägen, Djuphamnsvägen och Stockholmsvägen. Många rödljus att stanna vid och att sedan få iväg bilen med flyt, men det gick riktigt bra faktiskt.
Nu tycker jag att jag gjort mig förtjänt av att bara mysa resten av söndagen. Ha det gott alla där ute!

Inga kommentarer: