tisdag 15 oktober 2013

Migrän och mobilångest!

Ja men hur kul blev det här då? Har haft känningar av huvudet heeeela långa dagen. Härdade ut på jobbet och tyckte nog att jag hade huvudet rätt bra under kontroll, det vill säga tills jag satte mig på cykeln hem. Kände redan vid dom första tramptagen hur hela huvudet pulserade av ansträngningen och det är ju ett ganska säkert tecken, det där pulserandet. Väl hemma hade migränen blommat ut. Fick i mig en tablett vid strax efter 4 och nu känns det som jag börjar komma upp över ytan igen. Vad upptäcker jag då? Jag har glömt min mobil på dass på jobbet, shit också haha! Tur att jag har egen toa på mitt kontor så ingen annan behöver hitta den. Snacka om att man känner sig lite naken, ängslig och smått rädd utan mobilen..... Döfånigt jag veeeeeet! Nu ska jag ta hundarna på kvällsprommis och sedan kära vänner blir det sängen och förhoppningsvis vaknar jag upp pigg och glad som en liten nyponros imorgon. 


3 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Gott att du fick i dig medicinen o fick motat olle i grind, mindre bra med mobilen men den finns nog kvar där idag. Förstår precis hur du känner dig utan mobilen, tror ju att allt händer o alla söker dig, men bara lugn, det brukar inte vara mer än annars. Kramiz

MARIA I KOS sa...

Usch! Vad jobbigt med migrän.
Hoppas du är i bättre form i dag.
Kram ♥

Sinta sa...

Nej fy vad tråkigt. Håller tummarna för att det släpper över natten! Kram