lördag 22 februari 2014

På rätt spår!

Det börjar kännas bra nu. Det är konstigt det där, att man egentligen vet vad som krävs för att komma in ett bättre flow. Men det är som att hjärnan stänger av dom kunskaperna. Jag VET ju att jag mår bättre, blir starkare av att äta rätt, motionera, tänka positiva tankar. Men ibland är det precis som om hjärnan stänger av dom bra delarna i hjärnan och BARA fokuserar på det negativa, tycka synd om, tröstäta, inte orka motionera, allt är tråkigt, bla bla!


Nu har jag vänt flowet och fokuserar på det braiga. Jag har ätit LCHF-kost i 2 veckor nu, så smått börjat motionera, mest powerwalks men imorse när det var riktigt halt då bestämde jag mig för en joggingtur, och det gick väl sådär, mest pga halkan, haha!

Nu har jag ätit en jättegod frukost/brunch med LCHF-pannkakor. Till det tinade jag blåbär och hallon som jag mixade till en sylt. Mums!


Receptet till dessa pannkakor hittade jag hos Johanna Toftby och receptet kommer ursprungligen från bloggen 56kilo. Dessa bloggar kan rekommenderas  om man vill ha tips och inspiration om LCHF-kost och motion:)

Nu ska vi heja fram Charlotte Kalla, HEJA du söta tjej!

1 kommentar:

Anneli sa...

Gott att du mår bättre.
Men det är nog så att man bara måste gå in i lite depp ibland och komma ifatt kanske............

Pannkakorna ser smaskiga ut, min dotter kör alltid med bananpannkakor, gott och nyttigt.

Kram Anneli