söndag 23 februari 2014

New York i juni!

Jag är ju en sucker på solsemestrar, lata, soliga, varma dagar, lite lagom solbränna, sand mellan tårna, ja det är jag liksom. 

I år har vi valt storstadssemester och inte vilken storstad som helst heller. Vi åker till "The Big Apple" i juni. Vi tar med oss Tim nästan direkt efter studenten och stannar i 5 nätter. Jag längtar så jag kan dö. New York har varit en av mina storstadsönskningar och nu kommer den alltså att uppfyllas. 




Tänk att få uppleva pulsen, shoppingen ja allt i denna stad! Vi ska bo på ett hotell som heter Affinia Manhattan och det ligger tydligen ett stenkast ifrån Madison Square Garden.



Ja vad kan jag säga mer än att jag längtar..........

1 kommentar:

Huset bakom lindarna sa...

Förstår att du längtar, det är en dröm för mej än så länge att få åka dit!
Kram/Finas mammis