tisdag 27 augusti 2013

Lite nytt i garderoben!

Lika besviken som jag är på Lindex, lika positivt överraskad är jag av Kapp Ahl. Jag tycker dom levererar i höst. Hittade nya jeans, som påminner väldigt mycket om Pleasejeansen och till endast en bråkdel av priset, sånt gillar jag. Hittade även en blus och en stickad top, bland annat ska jag säga. Hade kunnat handla betydligt mycket mer men man får väl behärska sig lite, hehe!


Vilket härligt väder vi har va? Idag tog jag med mig familjen, handlade lite kvällsmat och körde ner till hamnen där vi satte oss i solen och käkade. Så himla härligt det var! Det gäller att passa på nu för det känns som det är sista chansen nu innan det här riktigt varma vädret är över för den här sommaren!

/Kina

1 kommentar:

Anette sa...

Underbart väder:)
Kram