söndag 23 oktober 2011

Snickrar lite!

Har tittat en del på hur fina alla andras bloggar är och funderat över hur ni gjort. Idag bestämde jag mig för att ta tag i lite bloggrenovering. Börjar bli riktigt fint om jag får säga det själv. Några småjusteringar till bara. Jag är extra stolt över min nya haeder.



Idag ser det ut att bli en härligt solig höstdag. En promenad med maken och Bella står högt på önskelistan. Senare ska jag färga mitt nyklippta hår. Blir inga större förändringar men det börjar sticka fram en del gråa hårstrån som måste skrämmas bort.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Mmm... blogg-designer är ju inte "bara" direkt. Höll på att slita sönder mnitt hår innan jag fick ihop min nuvarandra... Tkr du har fin typsnitt i din sidokolumn, vad är det för snitt?

Hoppas du har en fin söndag!

Kram kram

Vicke sa...

fint blev det