tisdag 25 oktober 2011

Panduro!

Att besöka Panduro är som att släppa in ett litet barn i världens största leksaksaffär eller godisaffär. Jag skulle kunna spendera mycket tid där. Idag blev det en snabbis eftersom jag hade en otålig son i hasorna :) Handlade lite småprylar till slut i alla fall plus att jag tog hem deras tjocka nya katalog, mmmm. Känner att jag har en rejäl huvudvärk på gång, måste ta lite tabletter och lägga mig och vila. Hoppas det går över för jag har Friskis och Svettis på agendan senare ikväll.

5 kommentarer:

CARRO sa...

Fiiiint - Höstfint till och med ;o)

Ama de casa sa...

Haha! Enda gången jag har fått "smisk" var när vi var på världens största leksaksaffär i New York på 60-talet (DÅ var den det i alla fall...). Jag ville ha en häst som inte med den bästa viljan skulle ha kommit ned i en resväska. Jag la mig ner och störtgrät på golvet. Fick en dask på ändan av pappa. Nu förstår jag honom, men attans så dumt att gå dit från början?
Av överraskelsen så tystnade jag i alla fall :-D
(OBS! Det var verkligen inget hårt slag! Och det enda som utdelades under hela min uppväxt ;-) )

Anette sa...

Kul att du startar nu, Här har du en köpare. Snygg sida
Kram

Alexi sa...

Vilka fina grejer ! =D

Vicke sa...

affärer av alla de slag tycker jag inte om, ha en trevlig helg nu