söndag 23 november 2008

Dålig timing!

Min amyrillis vill inte vad jag vill men när allt kommer till kritan så är det nog mitt eget fel. Man ska ju ställa dom mörkt, svalt och inte vattna dom om man vill fördröja blomningen. Jag har ställt min i det ljusaste fönstret jag har. Well, den är fin i alla fall och förhoppningsvis står den sig någon vecka och överlever första advent.I helgen har jag fått gjort det jag hade bestämt mig för! Jag har gjort fem halsband, jag har varit ute och övningskört både lördag och söndag. Igår köpte vi med oss lite fikabröd och våldgästade syrran, jag körde både dit och hem. Idag körde jag till T:s handbollsmatch på Bellevue och hem efter matchen. Det känns riktigt bra faktiskt. Nu ska jag försöka köra så mycket det bara går och ta tag i teorin också, så ska vi se om inte kärringen kan ha ett körkort inom en inte allt för avlägsen framtid.

Inga kommentarer: