onsdag 2 april 2014

Att börja få lite rutin igen!

Det börjar ta sig, det där med motionen. Det är konstigt det där. Jag vet ju att jag mår så mycket bättre i både kropp och knopp när jag motionerar regelbundet. Av någon anledning så går det väldigt mycket upp och ner, tyvärr. Nu känns det som jag är på G igen, i alla fall för ett tag, ett låååångt tag hoppas jag. Jag har nämligen anmält mig till Blodomloppet i augusti, jag har dessutom slagit på stort och anmält mig till milen. Därför måste jag ju lägga upp en riktig träningsplan så att jag når mitt mål och är i himla bra form till det där loppet i augusti. 

Idag har jag varit ute och powerwalkat med min allra bästa vapendragare Bella. 6 km blev det i vårsolen och det kändes riktigt bra. Lite squats på det så är jag färdigt för idag! 


I morgon tänker jag mig intervaller. 

1 kommentar:

Anette sa...

Härligt!
Du fixar det.
Kram