söndag 24 november 2013

Milen på Björnön!

Idag skulle ju Bella och jag ha varit till Anna för att få ett specialdesignat koppel eller sele. Tyvärr var tjejen som gör dessa sjuk så det blev inställt, synd, men det går fler tåg förhoppningsvis. Det blev en härlig dag ändå då jag fick med mig både Janne och Bella ut i milspåret på Björnön. Vilket härligt väder det var, lite kallt och nypigt i kinderna men ack så härligt att få ut och röra på sig det är ju sånt här man behöver för att må bra. 





Naturligtvis skulle Bella ut på betongbryggan för det obligatoriska fotot. Nu tror jag i och för sig inte hon är så intresserad av själva fotograferingen men hon ska absolut ut på bryggan och kika i alla fall. 

4 kommentarer:

Anneli sa...

Härliga foton!

Det har verkligen varit en skön dag idag, sol och klarblå himmel.
Sådana dagar vill vi ha fler av nu i mörka December.

Kram Anneli

Fenixmonas sa...

Underbart fina bilder! Synd att hon var sjuk...du får göra ett nytt försök längre fram. En liten vanehund förståss...Kramiz

House and Garden by Bia sa...

Oj så fina höstbilder !!!....snart kanske det blir lite vinterbilder, hihi.....vi har ingen snö i sikte ännu....men jag hoppas att vi snart får lite...lagom till advent...men man vet aldrig.....
ha det gott!
Kram bia

S/Y EUPHORIA sa...

Oj vilka vackra bilder!
Ha en bra dag!
Kram