onsdag 24 juli 2013

Slottsträdgården Ulriksdal!

Oh my vilken dag jag haft idag. Först en härlig PW med Anna och sedan skyndade jag hem och duschade och fixade mig ordning. Blev upphämtad av Bettan och sedan bar det av till Slottsträdgården Ulriksdal. Om ni tittar på Äntligen hemma har ni säkert sett Bosse Rappne husera i trådgårdsinslagen. Ulriksdal är hans skötebarn. Jag säger bara WOW, vilket ställe. Vi strosade runt länge och väl. Vi åt en härlig vegetarisk buffé med dom mest fantastiska sallader och blandningar gjord på vad dom odlar ute i slottsträdgården. Man fick även skörda/plocka grönsaker, rotsaker, olika bönor, blommor mm. Jag blev upp över öronen förälskad i Slottsträdgården Ulriksdal, jag vill redan åka tillbaka dit. Tog en hel del bilder och jag tror dom låter tala för sig själva




















1 kommentar:

Anette sa...

Nu vet jag vilken du menar. Japp helt min stil:)
Kram