söndag 23 oktober 2011

Nu är hårfärgen på plats. Hade ju slingor i somras men nu är dom överfärgade och det ser ut som resultatet blev jämnt och fint.

Börjar bli dags att natta kudden känner jag. Förstår inte att jag alltid är så trött på söndagskvällarna. Behöver väl ladda batterierna för ännu en tuff vecka på arbetet. I veckan som kommer ska jag försöka få lite tid över för smyckesverkstan, har lite idéer nämligen, känner att suget efter att skapa blir större och större. En tripp till Panduro står på agendan i veckan + ett par spinningpass och kanske ett möte på onsdag om jag kan få sluta liiiite tidigare.

4 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Vad teknisk du är, ang ditt förra inlägg;)
Den där färgen var jättefin=D
Kram

Yohanna i Las Palmas sa...

Det ser ut som en fin harfarg. Far vi se nag harbild ;)

Halsningar
Yohanna

Vicke sa...

Jag hoppas att du får en fin start på veckan nu

Unknown sa...

Hörru fröken Kina - vi vill ju se bildbevis på att du färgat håret nu ;o)

Hoppas allt är bra med dig denna måndag?

Kram kram