tisdag 23 juli 2013

Att ta sig i kragen!

Jag är en sån där medelmåtta, jag har aldrig haft nån vinnarskalle, känt mig taggad till tusen att klara något till varje pris, att offra nästan vad som helst för att nå till en viss sak/mål. Just nu skulle jag vilja ha ett sånt driv för att sätta upp mål för framtiden vad gäller kost och motion. Och nu vet jag vad vissa av er säger men jag säger emot. För jag skulle vilja ha den där perfekta kroppen (som jag tycker är perfekt), att orka träna och äta rätt varje dag för att uppnå den där kroppen. Och säg inte att jag sätter upp för stora mål, andra klarar det ju så varför skulle inte jag göra det. Kanske är det dumt att sätta upp dess mål i semestertider men jag tänker då göra så gott jag kan även under semestern, så det så! För just nu trivs jag verkligen inte med mig själv!



Inga kommentarer: