lördag 18 februari 2012

Seeeeegt!

Usch vilken konstig vecka det varit, blev inte sjuk men känt mig otroligt seg, hängig, oinspirerad, ja you name it! Har liksom bara orkat med jobbet och sedan pang i soffan/sängen. Som ett brev på posten igår kom det där tråkiga månatliga, big time om vi säger så och det var bara 14 dagar sedan sist. Har ingen ordning alls på den biten för tillfället. Verkar vara mycket, eller kanske inga hormoner alls i omlopp nu. Måste ta tag i den biten, för så här kan jag inte ha det. Jobbar ju på rätt ställe nu för det också......

Nehej hörrni, ska man ta tag i dagen då? Egentligen har jag lite projekt på gång såsom att städa pärlverkstan och sätta mig ner och producera, mina nya arbetskamrater har sett några av mina alster och är alldeles jättesugna på att handla, kul!

Sen skulle jag VERKLIGEN behöva göra en rensning i mina garderober, lådor och rensa ur och sortera lite kläder, vet verkligen inte var jag har någonting längre. Har fullt sjå på morgnarna med att hitta något att sätta på mig......

Inga kommentarer: