fredag 22 juli 2011

Dr Hauschka!


Om ni har problem med rosacea eller peroral dermatit ska ni absolut testa dr Hauschkas Kvittenkräm. Den har gjort susen för mig. Kan ju inte lova att alla blir hjälpta av den men det är helt klart värt ett försök. För tillfället har jag dock ett utbrott av peroral dermatit igen. Slarvarade lite med kvittenkrämen när den tog slut, köpte ej hem någon ny för då var jag så fin i ansiktet, har sedan varit ute i solen en del och tyvärr gör inte solen det bättre utan snarare tvärtom. Orkar dock inte bry mig om det för jag ÄLSKAR solen. Nu har jag i alla fall köpt hem kvittenkrämen igen så nu hoppas jag att det ser lite bättre ut SNART!!

1 kommentar:

Lisa sa...

Vilket bra tips, det ska jag vadarebefodra till min svärmor som också har rosacea! Stor kram till dig, hoppas att du har en bra dag!

/Lisa