onsdag 12 oktober 2011

Pigg!

Dom senaste veckorna har jag varit något så vansinnigt trött, så där trött så man knappt orkar sitta på en stol. Idag kände jag däremot en stor energi och redan mitt på dagen bestämde jag mig för att ge mig ut och springa när jag kom hem. Känslan höll i sig så jag bytte snabbt om och gav mig ut på en joggingtur. Kändes kanon att få ge sig ut igen.

En förklaring till att jag kände mig så mycket piggare idag kan bero på att jag glömde ta mina tabletter mot nacksmärtan som jag ätit sedan jag krockade. Jag tar en inflammationshämmande och smärtstillande och sen en muskelavslappnade tablett. Upptäckte att glaset med vatten och tabletterna som jag la fram i morse låg kvar på diskbänken. Kan det bero på det? Inte har jag haft så ont i dag heller så jag fortsätter nog utan för att kolla effekten.

2 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Vad skönt om det är så, att du känner dig bättre utan pillrerna, så du kan sluta ta dom=D
Snygg bil ni har köpt=D
Kram

Anette sa...

Härligt tjejen
Kram