lördag 29 oktober 2011

Bondelid!

Idag har min kära make och jag varit ute på lite shopping. Vi har letat bäbispresent för imorgon ska vi och hälsa på Jannes lillasyster Sara och hennes Per som blev föräldrar i måndags.
Därefter var vi till Panduro och jag inhandlade material till armband. Var även in på MQ och där hade dom lite rea, Janne och Tim fick en varsin skjorta och jag fick en klänning från Bondelids. En jättehärligt skön och mjuk klänning, kommer helt klart bli en mina favoriter.

Så här såg klänningen ut.

Här är pärlorna och mellandelarna till armbanden, längtar tills jag får sätta mig och göra dessa.

Nu har vi ätit en god lördagsmiddag med ugnsbakade rotsaker, kycklingschnitzel, sallad och bea, mums.

Nu börjar alldeles strax Så mycket bättre, ååhhh vad jag längtat, har sjukt höga förväntningar efter den första säsongen som var helt magisk.

1 kommentar:

CARRO sa...

Jättefin klänning :=)
Verkligen sötsnygg!