söndag 6 juli 2014

En liten andningspaus hos min syster!

Jag tror det är viktigt att ta paus i allt kaos här hemma, kaoset har ju precis startat och kommer pågå måååånga veckor framöver så jag tror det är viktigt att ta sig tid att även göra andra saker, att njuta en fika hos en syster man inte sett på länge, att åka ut till Mälaren och lapa sol, eller att umgås med vänner som också har semester, såna saker är viktiga mitt i ett renoveringskaos. 

Glass med hallon och strössel

Stockrosor

Blå malva

 Gul ros och grekisk vädd

Lite bilder från min systers trädgård, en härlig gammal trädgård (huset är från 1920), precis en sådan jag själv skulle vilja ha en dag!






1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Så fina blommor....hoppas ni också har varmt och soligt...äntligen kom sommaren tillbaka;)
Kramis