torsdag 30 juni 2011

Västerås Cityfestival!

Västerås Cityfestival har dragit igång idag! Eftersom solen strålar från en klarblå himmel och temperaturen liknar medelhavet eller Thailand kändes det som en självklarhet att ta lite ledigt idag på eftermiddagen. Dessutom har jag för första gången sedan jag började det här jobbet riktigt lugnt och då gäller det att passa på. Janne och jag tog cyklarna ner till stan och började med en lunch på Spicy Hot (ett thaimatställe). Sedan gick vi runt ett tag på stan och kikade. Det blev lite shopping, bland annat ett par skor till mig nedsatta från 899 till 299 (me like). Därefter tog vi oss en Ben and Jerry glass (så gott). Avslutade rundturen på Cirkus där vi satt och tittade på allt folk medan vi drack en öl. Cyklade hem vid 7-taget. Fy attans vad jag kommer att ha ont i rumpan imorgon, det var lääääänge sen jag cyklade. Nu ska jag fortsätta läsa på min bok, den är så jäkla spännande.

2 kommentarer:

Anette sa...

Härligt för er!!!Vart riktigt avensjuk när jag läste detta för det lät så mysigt. Man unnar sig sällan sådana här em
Kram

Viktkamp sa...

Vad mysigt det lät och såg ut!!! ;) Kram