söndag 16 mars 2014

Restaurangbesök på Frank!

Som jag berättade om i tidigare inlägg så var det restaurangbesök som stod på agendan igår kväll. Vi var på Frank som i mitt tycke (och många, många, många andra) är stans bästa restaurang. Där blir du bjuden på en smakupplevelse utan dess like.


Så här ser menyn ut: Frank Rules, 4 rätter 500 kronor. Det där är ju lite spännande, dom bestämmer - jag betalar och ler! Och fakatiskt så ler man när man betalar för man har fått en smakupplevelse utan dess like. Jag kan nog säga så här; att tack vare Frank så har jag börjat våga smaka på sånt som jag aldrig trodde jag skulle stoppa i min mun. Och gott har det varit. 

Ni får ursäkta den dåliga bildkvaliteten men det är svårt att få till bra foton med mobilen när det är lite dunkel belysning. 





Började kvällen med lite gott bubbel

 God japansk öl!

 Snygg vinvägg!

 Strawberry daiguirri

Hmmm lovade ju piffiga bilder på maten men av någon anledning kommer jag alltid på det när halva portionen redan är uppäten ;)

Så här beskriver dom själva sin restaurang:
Klicka på bilden för större bild. Bilden lånad från Franks hemsida.

Inga kommentarer: