tisdag 8 november 2011

Vilken himmel!


Den här vackra himlen hade jag utanför mitt fönster för en knapp timme sedan! Helt magiskt. Idag har jag fått vara på sjukgymnastik och fått lite välbehövlig massage. Har fått tid en gång i veckan i 4 veckor framåt nu. Tänk hur livet ter sig, ena dagen är man hur peppad att ta tag i träning och hälsa som helst och nästa så är man helt däckad i något besvär från kroppen. Jag blir så otroligt ledsen för jag skulle verkligen vilja komma igång med min träning på Friskis och Svettis nu. Kan inte låta bli att fundera på om verkligen spinning är något för mig. Har ju till och från lite nackbesvär och faktum är att denna omgång startade i samband med ett par spinningpass och krocken ett veckor innan dess förstås, väldigt stressigt på jobbet, ja det är svårt att veta. Nu ägnar jag mig åt powerwalks i alla fall så det är ju bättre än inget. Nu ska jag fixa lite mat.

Tittar in lite senare för att visa er vad jag vunnit hos söta Alexi så himla kul att vinna.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hade samma härliga himmel vi också den morgonen. Tyvåärr var jag för sen till jobbet för att hinna fotta den...

Hoppas du mår bra i alla fall! Annars får du gå till farbror doktor och byta huvud ;o)

Kram kram