torsdag 27 november 2008

När fan ska värken ge sig?

Igår tyckte jag att värken i bröstryggen började ge med sig, yes då kan jag snart återgå till mitt normala liv igen. Men idag är den tillbaka med besked, skit! Jag vill inte vara en sån här värkkärring, det är inget roligt!

Tråkigt väder är det också! Åhhhhhhhhhhh vad jag önskar att snön hade fått vara kvar. Nu är det bara "fett" tråkigt som T skulle säga.

Ikväll har dom inspirationskväll på Panduro, jag har anmält mig, egentligen skulle jag väl inte gå dit men snålheten segrar, man får 20% rabatt på ett köp under kvällen och jag behöver komplettera en del till min smyckesverkstad!

Har hittat ett ställe här i stan som heter Stämpelhuset, verkar vara ett spännande ställe för scrappare, dom har nybörjarkurser, funderar starkt på att anmäla mig. Undrar om det är så smart att skaffa sig ännu en hobby som kostar en massa pengar! Nåja, jag älskar att pyssla och det är min form av att ta hand om själen och det man mår bra av ska man väl hålla på med va?

Ha det gott i slasket!

Inga kommentarer: