måndag 6 januari 2014

Kickstartat dagen!

Nu har jag latat mig klart, skyllt på dåligt väder och det ena med det andra men nu får det vara nog! Nu ska jag börja röra på mig igen. Jag VET ju hur mycket bättre jag mår när jag får vara ute i friska luften och röra mig! 

I morse när jag vaknade var det fortfarande kolsvart ute men jag satt en stund i soffan och vaknade till, käkade ett päron innan jag bytte om till joggingkläder och reflexväst. Gav mig ut i gråvädret och sprang 3,8 km. Jobbigt var det, det ska jag villigt erkänna men det behövs ett par sådana här vändor innan man kommer in i flytet och när man gör det då är det en härlig känsla. 

1 kommentar:

mariaikos sa...

Hurtig du är! Som min make, han var ute och åkte längdåkning när jag klev upp i morse (ja.....10.30 kanske är förmiddag ;)
Kram ♥