måndag 29 juli 2013

Det blir en iphone5!

Nu har jag bestämt mig. Jag går på samma märke på  mobil som jag har, tar bara en nyare modell. Varför hålla på och krångla till det liksom. En iphone vet jag ju hur den fungerar medan jag inte har en aning om hur en Samsung Galaxy fungerar. Tar det säkra före det osäkra, det blir liksom bara att tuta och köra men med mycket bättre kamera. Bara den hinner komma innan vi far till Mallis nästa måndag. Då behöver jag inte släpa med någon annan kamera. Ni vet Ryan Air, där får man inte direkt ta med sig mycket packning...



Ha en bra kväll!
/Kina

1 kommentar:

S/Y EUPHORIA sa...

Ja jag är också nöjd med min iphone, man kommer använda fyran ett tag till.
Apropå boktipset så gillar jag Anna Jansson, har läst den. Läser allt som kommer ut av henne, och väntar med spänning på nytt.
Ha en fin dag
Kram