söndag 5 januari 2014

Feel Unique!

Ett av mina favoritmärken vad gäller hudvård är bareMinerals. Tyvärr så är det himla dyrt att handla detta märke härhemma. Jag har hittat ett ställe på nätet som heter feelunique som säljer allt inom skönthetsvård. Företaget ligger på Jersey, Kanalöarna så det man beställer är ju skattefritt, för det mesta i alla fall. Jag har säkert beställt därifrån 4-5 gånger under de senaste åren och aldrig behövt tulla eller skatta, därför blev jag lite förvånad nu sist jag beställde och skulle hämta ut mitt paket. Helt plötsligt ville posten ha betalt för att jag skulle hämta ut paketet, jag fattade först ingenting men sedan visade det sig att det var tull och skattavgifter. Surfade in på feeluniques hemsida där dom skrev att om man råkade ut för detta skulle man ta en kopia på kvittot och maila dom detta kvitto samt ditt kontonummer så skulle dom sätta in pengarna på ditt konto. Jag gjorde så och på tre dagar hade jag pengarna på kontot. Hur smidigt som helst. Blev lite ställd där ett tag men med den servicen så kommer jag definitivt fortsätta att beställa från feelunique. 





Om ni frågar mig så är detta världens bästa ansiktstvål (bareMinerals Purifying Facial Cleanser). Den löser upp makeupen på ett alldeles suveränt sätt, även vattenfast mascara. Det blir ett mjukt, lent lödder och den svider inte i ögonen. 

1 kommentar:

Fenixmonas sa...

Vilken fin service! förstår mycket väl att du kommer att fortsätta handla där! Kramiz