fredag 15 november 2013

Capri collection!

I måndags hade vi en försäljare från Capri Collection  hos oss på jobbet! Hon hade med sig hela sortimentetn och vi fick prova och klämma och känna. Jag beställde den sötaste av klänningar, Lilly dress. En ärmlös historia som man antingen kan ha som den är med en kofta över eller sätta en långärmad t-shirt under nu när det är vinter och till sommaren kan man ha den som den är bara. Jag tänker mig ett par leggings och en midjekort kofta till nu under hösten/vintern. Jag tror jag kommer trivas i den. Lite så där skrynklig look på tyget vilket passar mig perfekt eftersom jag inte är någon hejare på att stryka!



1 kommentar:

Fenixmonas sa...

Den var riktigt snygg! Gillar inte heller saker som måste strykas.
Nu är min dator hemma men antagligen fel på en kabel...måste bytas idag. Kramiz