lördag 24 augusti 2013

Besviken så in i vassen!

Fick ett reklamutskick från Lindex och jag dog en liten stund av den har outfiten:



Den är SÅ jag, älskade jeansmodellen den härliga spräckliga koftan, jeansskjortan, linnet ja ALLT. Trots feber och vimmelkantighet så är maken snäll och tar med mig ut till Lindex för att shoppa loss men fy tusan vad besviken jag blev. Jeansen satt som en hösäck, benen som är stuprör på bilden var mycket bredare nertill, passformen var allt annat än smickrande, koftan hade samma passform som en pläd, vida armar, oformlig, faktum är att vi har en pläd som ser lite likadan ut hemma och maken sa att jag skulle vara finare insvept i den. Snacka om att dom manipulerar bilderna eller om det är helt andra kläder i bättre kvalitet som  modellerna visar för det finns ta mig tusan inte mycket till likhet med bilderna och det som hänger i affären i alla fall. BESVIKEN är bara förnamnet. 

1 kommentar:

Anette sa...

Kul att du är tillbaka:)
Kram