torsdag 24 mars 2011

Yeeey!

Med den här farten är vi snart av med snön, sen är det bara tonvis med grus som ska väck också, men det får man väl vänta med till början på maj någon gång! Kommunen är ju inte världens snabbaste precis! Nu börjar jag bli lite sugen på att städa på altanen och plantera frön och köpa lite panséer och pelargoner och.....Nej, jag ska sansa mig. Det är ingen idé att dra igång en massa projekt som jag sedan inte kan ta hand om då vi åker till Thailand om 3 veckor. Jag får behärska mig tills vi kommer hem helt enkelt.

Idag har jag vilodag från träningen. Igår var Janne och jag på gymmet, 30 minuter på löpbandet och sedan styrketräning. Det var lite slitigt men det känns så gôtt efteråt.

1 kommentar:

Mia systeryster sa...

Man får såna vårkänslor så snabbt det blir varmare och snön börjar smälta! Jag vill oxå fixa ute, men jag väntar en månad till tror jag. Däremot så ska jag plantera ut påskliljor i mina krukor i helgen;)