söndag 29 september 2013

Skrivtorka!

Asch alltså, det går inge bra nu, orden vill inte riktigt komma på pränt för tillfället. Hade tänkt att skriva värsta inredningsinlägget men det blir inget. Kan säga så här; Jag skulle vilja göra om här hemma både här och där. Men så har jag börjat fundera främst på vår fondvägg i sovrummet som jag velat tapetsera om ett tag. Jag har sett en romantisk magnoliablommig tapet i härliga färger framför mig. Men så helt plötsligt så kände jag att nej den vi har får nog duga. Istället har jag tänkt så här. Vi är inga tavelmänniskor, har knappt en tavla på väggarna här hemma men nu blev jag helt plötsligt sugen på en tavelvägg som "fondvägg"  i sovrummet istället. Tänk er svarta, ganska fläskiga ramar i lite olika storlekar med svartvita bilder i, bilder som jag eventuellt tagit själv, något som bilderna nedan kanske. Jag har ju lite bilder att välja på efter sommaren på sjön. Det här spinner jag vidare på......




Ja men typ......


Inga kommentarer: